Help mE!!!

Holaaaa..erm!!aku nak luahkan perasaan aku kat blog aku niey!!Aku nak minx pendapat korang aper perlu ak buat??aku mencintai & sayang kat sorang budak niey..Aku menyukai die kerana perangai nyer,rupanyer & juga kecomelan nyer..haha.!!nak dikatakan die mmng ader pakej la..aku mcm xlayak je tok die but ak suke die sgt2!!dah nak masuk setahun lebih aku kenal die..aku takot nak luahkn perasaan aku kat die coz aku takot aku bertepuk sebelah tangan..Bila aku jumpa die aku rase berdebar sgt..nak cakap ngan die pon aku xtau nak cakap ape!!Sedangkan ada je mase aku nak bercakap ngan die..perasaan aku terhadap die semakin bertambah bila setiap kali aku hangout mesti terserempak OR terjumpe die..nak diktekn dalam seminggu mest la skali jumpe die..2 la perasaan ak terhadap die makin bertambah..aku terlalu sayangkan die..aku nak je sehidup semati ngan die..adakah harapan akutok menjadikan die lebih drpd seorang kawan hanya tinggal mimpi??mmng mustahil tok aku dapatkn die..hope korang leh bg tau aku jawapan!!!

8 comments:

Adinda Atie said...

no comment..tp cpq cubalah ckp kt dia..dr cpq pendam je dlm hati..setahun kan lama tu..stu tempoh yg agak lama..baik bterus trg..ape pon reaksi dia..cpq akan rasa puas hati...dr cpq mdiamkan diri..jgn jd mcm atie =)

♥Syamelia♥ said...

2 me, kalu dah suka 2, luahkan jela...
she might be feeling the same 2...
tp xkn dia nk mulakan...
tp sebelum 2, make sure la dia still single gak...
takut ada yg lebam mata lak nt hehheheh....

ikutla apa kata hati capek...
jgn lak ikut perasaan...
dats my point of view...

Shafiq Noh said...

thanz ati..
thaz k.amy..
but cpq takot ble cpq luahkn die tolak...mcm maner?

Adinda Atie said...
This comment has been removed by the author.
Adinda Atie said...

KECEWA =(
*tibe2 brani wat statement*
meh2 ksk atie kenal dia..

Syukri R said...

mmg payah kan!
pendam lelama, jiwa kacau...
nak diluahkan, takot kacau....


camne tu?

Adinda Atie said...

tuh r abg syuk mmg kacau pon if luahkan..hik2...tp dr simpan baik luahkan....

mcm mn lak tu??

Nad'Nadia said...

siapaaa itu....
cuba teka...hehehe

reject ke xreject ke tolak ketepi yg pntg dia tahu perasaan capiq kat dia..dr capiq xckp kan,tetiba disambar org len,kan menyesal...
so take ur time to tell the truth...
if dia reject, u just can be a friend kan...