18.04.09

Huhu..ttbe TERrajin nak update blog!hohoho...

18.04.09..urm ari nie pagi2 lagi ak dah kuar jenjln..yela..boring dok umah!aku bgn dlm kol 7 cm 2..then janji ngan rajan nak jumpa kol 8.30..so ak ade mse dlm 1 jam setengah..xtau dowh nak bt pe..teros on9!pagi2 dah on9 nie..giler la..mmng xde org kot on9 pepagi..hohoho..then rajan kol dlm kol 8 cm 2..wakeup kol katanya!!dia igt ak tdo agy!mmng x r kan!!pagi2 lagi ak dah bgn..dlm kol 9 mcm 2 rajan ckp dia dah smpi umah ak..ak pon kuar r umah..teros g Lrt star ttwangsa jumpa ezham kat sana..sampai je sana rajan kol ezham , ezham ckp bru bgn tdo!mmng x r bro!!giler la..kteorg dah smpi bru nak bgn!!then plan2 kteorg srh dia g masjid jamek teros.jumpa kat sana..sampai msjd jamek jumpa kak zety g breakfast!pas2 ezham smpi je masjid jamek teros nek lrt g ampang park then amik teksi g Dpalma hotel kat ampang coz emma dok sana..sampai je sana naseb bek amma dah siap..so xla buang masa..terus kiteorg g ank wyg!bkn ak ok nak msk..juz temankan si rajan ngan ezham je..sampai je sana panjang giler siot nak kene beratur..kene r beratur gak kan!dlm kol 1.30 cm 2 pendaftaran ditutup so xdaftar la..hohooh..mmng penat r kot g sana xdpt pape..pas2 terus g makan kat pakli!smue lapar kot!makan mcm nak rak la..xigt dunia mkn!sampai tersedak2 la rajan..dlm kol 2.30 cm 2 terus grk g red box sogo nak karoeke..sampai je sogo emma nak g cuci rambut...then anta emma g cuci rmbt kteorg g karoeke..then karoeke start 4.30..so kene tunggu r..tngh2 karoeke megat kol dia ckp kat KLCC..so srh la dia dtg karoeke!then karoeke smpi kol 7.30 cm 2..xtau nak grk mana kiteorg g la pavi nak tngok wyg..but cerita smue lewat!coz k.zety n megat blk nek putra..takot putra tutup..so xjd tngok wyg teros g food court mkn!!ak xmkn coz dah kenyang!dorang je la mkn!after mkn megat n kak zety nak blk..rajan pon nak blk gak!so tinggal la ak ngan ezham ngan emma..then igt nak g tngok wyg!pastu citer smue dah tngok..xjd la..lepak2 kat pavi dok pk nak bt apa..sampai blur la kepala otak ak nie!pk2 cm 2 baek blk je..teros la blk!!smpi umah kol 12.30..hohoho..that its pasal ari nie!=)

im happy=)

3 comments:

edzlin007 said...

ala ciannya...mmg ramai sangat kan. hmm dgr nya itu lokasi terakhir. tak tau la tul ke tak.

[cpQ]licious said...

betol!!..
mmng 2 lokasi terakhir..sedeh kan??
uwaaaaaaaaaaaaaaaa =(

[cpQ]licious said...
This comment has been removed by the author.